perjantai 6. helmikuuta 2015

Suklaiset synttärit

Tämän blogin kirjoittaja viettää tänään synttäreitään. Tuttu päivämäärä tuli taas vastaan tänäkin vuonna. Olen onnekas, kun nykyään saan juhlia perheen kanssa. Olin jo aika iäkäs, kun minun kohdallani sain ottaa käyttöön termin perhe. 38-vuotiaana pitelin omaa vauvaa ensimmäisen kerran sylissäni. 3 vuotta myöhemmin pitelin toista vauvaa ja perheemme muuttui nelihenkiseksi. Tuon jälkeen aika on kulunut kuin siivillä, eikä vanhenemisen oireisiin ehdi juuri paneutua. Suht pienet lapset pitävät nuorekkaana sekä kotona että töissä!

Yksi arjen piristäjistä on tämä Salainen Leivonta Ystävä rinki, johon olen nyt kuulunut useita vuosia. Toisilleen tuntemattomat leivonnan ystävät lähettävät kuukausittain reseptejä ja leivontaan liittyviä juttuja tiuhaan tahtiin...ilon tuottamista siis pienellä vaivalla.
Jo hyvissä ajoin sain synttärimuistamisen tältä yhteisöltä. Kierrosta "hostaava" emo lähetti minulle makean muistamisen. Olin ollut karkkilakossa jo jonkin aikaa ja helmikuun alkuun päätin tämän itseni kiusaamisen...siitä syystä suklaa kääreen sisältä katosi aika nopealla tahdilla, jo ennen kuvaamista! Mutta: iso kiitos SLY30 ringille lahjasta!

12 kommenttia: